چمن مصنوعی - فروش اینترنتی چمن مصنوعی

چمن مصنوعی - فروش اینترنتی چمن مصنوعی

چمن مصنوعی - فروش اینترنتی چمن مصنوعی

چمن مصنوعی - فروش اینترنتی چمن مصنوعی

  • ۰
  • ۰

ابعاد چمن مصنوعی فوتسال یا همان مینی فوتبال

این مطلب در مورد ابعاد چمن مصنوعی فوتسال که بدون شک پرکاربردترین کاربری چمن مصنوعی است،می‌باشد.

چمن مصنوعی فوتسال با توجه به ابعاد کوچکتر نسبت به زمین های استاندار فوتبالی طرفدار بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است به گونه ای که اگر فضای موجود ۳۷۵متر هم باشد می توان یک زمین کوچک را در ابعاد(۲۵×۱۵) راه اندازی کرد.

در صورتی که ابعاد زمین چمن مصنوعی فوتبال استاندارد به مراتب بیشتر از ابعاد چمن مصنوعی فوتسال است و نیاز به فضای بیشتر و صرف هزینه های بسیار بالاتر دارد بنابراین در فصای شهری تعداد فضاهای چمن مصنوعی فوتسال به مراتب بیشتر از زمین های چمن مصنوعی فوتبال استاندارد است.

ابعاد چمن مصنوعی فوتسالتعداد بازیکنان در یک زمین فوتسال ۱۰ نفر در قالب دو تیم ۵ نفری میباشد که در برخی از زمین های فوتسال که بالای ۱۵۰۰ متر مساحت دارند به ۱۴نفر در دو تیم ۷ نفری افزایش پیدا می کند.

ابعاد چمن مصنوعی فوتسالچمن مصنوعی فوتسالی می تواند در یک مدرسه ی کوچک و یا حتی در یک حیاط و ویلای شخصی اجرا شود و تاثیر به سزایی بر کیفیت فضا بگذارد

ابعاد چمن مصنوعی فوتسال

اجرای زمین چمن مصنوعی فوتسال و نکاتی درمورد زیر سازی

به غیر از تفاوت ابعاد چمن مصنوعی فوتسال و فوتبال استاندارد از نظر اجرایی و ساختاری تفاوت بسیار ناچیزی بین چمن های فوتبالی و فوتسالی وجود دارد که عمده ی آن مربوط به زیر سازی این دو گروه کاربری است.

زیرسازی پروژه های فوتسال تا متراژ ۱۵۰۰ متر به روش زیرسازی سخت(بتون،آسفالت و…) با یک شیب بندی مناسب قابل اجراست اما در صورتی که پروژه های فوتبالی در ابعاد۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰متری با این روش اجرا شود در زمان بارندگی دچار تله ی آب خواهیم شد در نتیجه پروژه های فوتبالی با سیستم un bound اجرا می شود تا بتواند زهکش بسیار مناسب را جهت عبور آب باران تا ۵۰ لیتر در دقیقه فراهم کند و از ایجاد تله ی آب برروی سطح چمن جلوگیری کند.

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی مناسب برای فوتسال چقدر است؟

تفاوت دیگر که به انتخاب کارفرما بستگی دارد بحث ارتفاع الیاف چمن مصنوعی است که در زمین چمن فوتسال بین ۴۰ تا ۵۰ است اما برای پروژه های استاندارد فوتبالی که قرار است مسابقات بزرگ و رسمی در آن ها برگزار شود ارتفاع الیاف چمن مصنوعی ۶۰ میلیمتر خواهد بود.

ابعاد چمن مصنوعی فوتسال

اما دسته ای دیگر از چمن های مصنوعی وجود دارند که به آن ها چمن مصنوعی چند منظوره گفته می شود و می توان در صورتی که پروژه ی فوتسال در یک فضای شخصی و یا حتی در محیط مدرسه اجرا شود نقش کارآمد تری را ایفا کند.

این دسته از چمن های مصنوعی دارای الیاف مستحکم با دیتکس (وزن الیاف) بالا ساخته شده و به صورت تزئینی بافت می شود و به دو صورت دو بافت و تک بافت موجود است.

اگر چمن های دو منظوره به صورت نیمه اسپورت(به همراه نمد ژئوتکستایل،سیمینگ تیپ،سیلیس)اجرا شود، به جرات می‌توان گفت کارایی به مراتب بالاتری برای محیط مدارس و فضای باز شخصی به نسبت چمن های تخصصی فوتبالی خواهد داشت.

پس می توان گفت یکی از گزینه های کارآمد برای یک پروژه چمن مصنوعی فوتسال در مدارس و فصاهای باز شخصی چمن های چند منظوره خواهد بود.

برای زمین چمن مصنوعی فوتسال چه مدلی پیشنهاد می شود؟

  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • چمنزار چمنزار

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی فوتبال

نظرات (۱۴)

افراد زیادی هستند که به خاطر بروز غبغب نسبت به ظاهر خود احساس ناخوشایندی دارند. چرا که وجود غبغب بر روی زیبایی چهره تاثیر منفی می گذارد.

  • هایفوتراپی
  •  شاید اسم هایفوتراپی امروزه زیاد به گوشتان خورده باشد در واقع هایفوتراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی صورت و گردن است که البته بدون جراحی صورت می گیرد، در روش هایفوتراپی شما تنها با یک جلسه یک ساعته به صورت کاملاً راحت و بدون درد و عارضه می توانید جوانسازی پوست خود را انجام دهید.

  • اکستنشن مژه
  • با اکستنشن مژه می توان مژه ها را پرتر و بلند تر نشان داد. البته باید به این نکته توجه کرد که کاشت مژه با اکستنشن آن متفاوت است.

  • دکوراسیون داخلی
  • به بیانی ساده تر می توانیم معماری داخلی را طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم.

  • تست نوار عصب و عضله
  • تست نوار عصب و عضله به بررسی فعالیت عصب و عضله می پردازد و برای بیمارانی که دچار مشکلات اسکلتی و عضلانی شده‌اند تجویز می‌شود. بدن انسان دارای یک مولد الکتریسیته است که هدف تولید الکتریسیته انتقال پیام ها بین اندام و مغز می باشد.

    متخصص ارتوپدی که به آن متخصص استخوان و مفاصل یا جراح استخوان و مفاصل یا ارتوپد هم میگویند سعی میکند تا با استفاده از روش های جراحی و غیر جراحی به تشخیص و درمان مشکلات سیستم حرکتی بدن اهتمام ورزد.

  • عمل بینی
  • ای هر فردی که تصمیم به جراحی زیبایی بینی دارد ؛ هزینه عمل بینی بسیار اهمیت دارد . افراد زیادی هستند که علاقه به جراحی بینی خود دارند اما به دلیل اینکه گمان میکنند هزینه جراحی بینی بسیار بالا است از این اقدام چشم پوشی کرده اند .

  • بهترین مرکز ترک اعتیاد
  • امروزه ارتباط و پیوستگی به مصرف و سوء استفاده از مواد به خصوص مواد مخدر و محرک ها از چیز هایی است که تازه پدید آمده است و پیچیده و شوم جامعه مدنی است. 

  • جراحی بینی
  • افرادی که برای انجام جراحی بینی پا پیش می گذارند با فکر زیباتر شدن و تغییر واضح در چهره شان زیر تیغ جراحی می روند واگر نتیجه عکس انتظارشان باشد به طبع حال خوبی نخواهند داشت.

  • بهترین کلینیک زیبایی
  • هدف بهترین کلینیک زیبایی حفظ سلامتی پوست و مو و رسیدن به زیبایی اندام می باشد. در حقیقت کلینیک های زیبایی بهترین انتخاب برای اهداف زیبایی هر فرد است. اما انتخاب کلینیکی که توسط وزارت بهداشت تایید شده باشد و تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده باشد ، کمی سخت است. چرا که امروزه کلینیک های زیبایی بسیار زیاد شدند و انتخاب از بین آنها به عنوان بهترین کلینیک زیبایی بسیار دشوار است.

  • بهترین کلینیک زیبایی در ایران
  • امروزه انجام جراحی های زیبایی بین مردم شهرت بسیاری پیدا کرده است؛ از این رو قصد داریم تا در این مقاله، 10 تا از بهترین کلینیک زیبایی در ایران را به شما عزیزان معرفی نماییم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در ایران، از خدماتشان استفاده نمایید و در صورت رضایت به اطرافیان خود نیز پیشنهاد نمایید.

  • بهترین کلینیک زیبایی در ایران...
  • ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین کلینیک زیبایی در ایران آشنا کنیم و اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با کلینیک زیبایی و خدمات قابل ارائه آن در اختیارتان قرار دهیم. امروزه بنا به دلایلی اشخاص بسیاری به سمت جوانسازی و زیبایی خویش بر می آیند و تلاش های متعددی می کنند. این زیبایی در صورتی قابل اجرا می باشد که در بهترین کلینیک زیبایی در ایران به انجام برسد. در ادامه توضیحات کاملتری راجع به این عنوان و کلینیک های زیبایی ارائه می دهیم، به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

  • بهترین دکتر زردی نوزاد در تهران
  • زردی یکی از شایع ترین عارضه در نوزادان می باشد. از این رو در این مقاله می خواهیم 10 تا از بهترین دکتر زردی نوزاد در تهران را به شما معرفی کنیم تا پزشک مورد نظر خود را بیابید. درصد بالایی از نوزادان که در زمان طبیعی زایمان به دنیا آمده اند، در هفته های اول زندگی خود یک ته مایه زرد رنگ در چهره آنها دیده می شود. از نظر بهترین دکتر زردی نوزاد در تهران، در تمام نوزادان تا حدی زردی وجود دارد اما ممکن است همیشه قابل مشاهده نباشد.

  • بهترین وکیل در اصفهان
  • در این مقاله سعی بر این داریم تا شما عزیزان را با بهترین وکیل در اصفهان آشنا کنیم. در دنیای امروز و با پیشرفت زندگی بشری، همه ما گاهی و به دلایلی سرو کارمان به مسائل حقوقی و قضایی می افتد. کارهایی که شاید در نگاه اول پیچیده و یافتن بهترین راه حل برای آن ها کمی سخت به نظر برسند. امیدواریم با مطالعه مقاله پیش رو، با بهترین وکیل در اصفهان آشنا شوید و در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه پرونده قضایی خود را به دست وکیلی کاربلد بسپارید و به نتیجه دلخواه برسید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی