چمن مصنوعی - فروش اینترنتی چمن مصنوعی

چمن مصنوعی - فروش اینترنتی چمن مصنوعی

چمن مصنوعی - فروش اینترنتی چمن مصنوعی

چمن مصنوعی - فروش اینترنتی چمن مصنوعی

  • ۰
  • ۰

کارشناس چمن مصنوعی به چه نکاتی توجه می کند؟


کارشناس چمن مصنوعی به شخصی گفته می شود که در حوزه تخصصی خود صاحب نظر و برجسته بوده و اطلاعات فراوانی را در رشته تخصصی خود کسب کرده باشد.همان طور که مشخص است نگاه یک کارشناس با دیگر افراد متفاوت خواهد بود و نکاتی را که کارشناسان به آن توجه دارند از نگاه یک شخص غیر متخصص دور خواهد ماند.در این بخش به نکات مورد توجه یک کارشناس در حوزه ی چمن مصنوعی می پردازیم ، نکاتی که حتی اگر یک کاربر معمولی به آن توجه کند انتخاب و خرید بهتری خواهد داشت.

بکینگ (لایه زیرین)

۱- عمده‌ترین بخشی که یک کارشناس به آن توجه دارد بکینگ (لایه ی زیرین) چمن مصنوعی است که خریداران به آن بی توجه هستند دلیل آن هم نقش برجسته و پررنگ بکینگ (لایه ی زیرین) در طول عمر و پایداری چمن مصنوعی است.

در صورتی  که بکینگ (لایه ی زیرین) مقاومت لازم را نداشته باشد در واقع الیاف چمن مصنوعی در جای خود پایدار نمانده و به راحتی ساختار چمن از هم گسسته خواهد شد.برعکس این موضوع نیز صادق است و در صورتی که الیاف چمن مصنوعی در بکینگ ( لایه زیرین ) مقاوم قرار گیرد می تواند تا مدت ها انسجام خود را حفظ کند.

یک کارشناس چمن مصنوعی می داند که اگر در پروژه های سنگین مانند مدارس از چمن هایی با بکینگ ( لایه ی زیرین ) ضعیف استفاده شود ، چمن مصنوعی مورد استفاده نمی تواند فشارهای وارده را تحمل کند از این رو کارشناسان کاربری های چمن مصنوعی را به چند دسته تقسیم می کنند تا محصول مورد تایید آنها بهترین شرایط خود را در کاربری مورد نظر حفظ کند.


دیتکس (وزن الیاف)

۲- کارشناس چمن مصنوعی توجه بسیار بالایی به دیتکس(وزن الیاف)دارد،که این موضوع هم از نظر خریداران همیشه دور می ماند.

دیتکس بالا یعنی الیاف قوی تر، دیتکس بالا یعنی الیاف توپرتر و همین موضوع به خودی خود کمک بسیار زیادی به مقاومت الیاف و جلوگیری از پوسیدگی در آن ها خواهد کرد.مشتریان فوتبالی بزرگترین کاربران چمن های با دیتکس های بالا هستند چرا که مقاومت فشاری در برابر تحرکات ورزشی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

کارشناس چمن مصنوعی با مشاهده الیاف درمی یابند،چمن مصنوعی موردمشاهده تا چه حد توانایی مقاومت کاربری های مختلف را دارد.

به خوانندگان چمنزار توصیه می شود به این مقوله اهمیت داده و محصولی را انتخاب کنید که دارای دیتکس (وزن الیاف) بالایی باشد تا محصول انتخابی شما بتواند برای مدت طولانی انتظاراتان را برآورده کند.البته یادآور می شویم که چمن از اجزای مختلفی تشکیل شده که هرکدام نقش مجزایی بر کیفیت نهایی محصول دارند و اگر تنها یکی از این موارد در چمن مصنوعی تامین شود دلیلی بر دوام و کیفیت این محصول نیست.

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • چمنزار چمنزار

نظرات (۵)

  • بهترین جراح پروتز سینه در تهران
  • جراحی پروتز سینه اخیرا شهرت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است و افراد برای انجام این روش به مطب متخصص مراجعه می کنند

  • بهترین جراح عمومی در تهران
  • جراحان عمومی معمولاً در بیمارستان ها و کلینیک های دولتی و خصوصی به فعالیت های درمانی و پزشکی می پردازند؛ البته ممکن است 

  • بهترین فیدر میوه خوری کودک
  • فیدر غذاخوری و یا پستانک غذاخوری و میوه خوری وسیله ای است که شما می توانید در اختیار فرزند خود قرار دهید و بسیار ایمن می باشد. 

  • بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز
  • بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز براساس مهارت و توانایی های خود با سرعت بالایی پرونده طلاق را پیگیری و به نتیجه می رساند.

  • بهترین جراح عمومی در تهران
  • خیلی ممنون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی